Tapahtuma on tilaisuus — Tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen

Vallo, Helena; Häyrinen, Eija
Nimeke: Tapahtuma on tilaisuus — Tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen
Tekijät: Vallo, Helena (Kirjoittaja)
Häyrinen, Eija (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789518854015
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 69,50 € (63,18 € alv 0 %)


Kustantaja: Tietosanoma
Painos: 2016
Julkaisuvuosi: 2016
Kieli: suomi
Sivumäärä: 322
Tuoteryhmät: Tietosanoman kirjat
Tietokirjallisuus
Tietokirjat
Oppikirjat ja sanakirjat
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
Kansalliskirjaston asiasanat: tapahtumatuotanto, yleisötilaisuudet, tapahtumat, suunnittelu, järjestäminen, asiakkaat, organisaatiot, markkinointiviestintä, markkinointi, tapahtumamarkkinointi, sidosryhmät
Tapahtuma on tilaisuus on tapahtumanjärjestäjän käsikirja. Kirjassa käsitellään tapahtumamarkkinointia laajasti ja pohditaan esimerkiksi sitä, miten tapahtumia voidaan hyödyntää paremmin organisaatioiden markkinointiviestinnässä.

Kirja toimii monipuolisena työkalupakkina onnistuneen, tavoitteellisen tapahtuman suunnitteluun ja toteuttamiseen. Muun muassa tapahtumaprosessin kulku ja vastuuhenkilöiden tehtävät käydään läpi, ja esimerkiksi tapahtumaisännän roolia ja merkitystä tarkastellaan perusteellisesti.

Kirjan uudessa, päivitetyssä laitoksessa on laajennettu erityisesti sosiaalisen median hyödyntämismahdollisuuksia tapahtumien suunnittelussa ja toteuttamisessa. Lisäksi keskitytään tapahtumien tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden mittaamiseen sekä siihen, miten tapahtumilla voidaan tuottaa osallistujille jokin oppimiskokemus tai elämys.

Ekonomi, kouluttaja, pedagogi Helena Vallo ja KTM, henkilöstönkehittäjä Eija Häyrinen ovat kokeneita tapahtumien järjestäjiä ja tapahtumissa kävijöitä. Yhdessä heidän työkokemuksensa kattaa yritysmaailman, liikkeenjohdon, ammattiyhdistysliikkeen ja järjestömaailman markkinointi- ja kehitystehtävät.


Suosittelemme myös näitä kirjoja: