Tapahtuma on tilaisuus — Tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen

Vallo, Helena; Häyrinen, Eija
Nimeke: Tapahtuma on tilaisuus — Tapahtumamarkkinointi ja tapahtuman järjestäminen
Tekijät: Vallo, Helena (Kirjoittaja)
Häyrinen, Eija (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789518854015
Tuotemuoto: Kovakantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 7-14 arkipäivää
Hinta: 69,50 € (63,18 € alv 0 %)


Kust. tuotetunnus: 21521413
Kustantaja: Tietosanoma
Painos: 2020
Julkaisuvuosi: 2016
Kieli: suomi
Sivumäärä: 322
Tuoteryhmät: Tietosanoman kirjat
Ammatti- ja yrityskirjat
Kirjastoluokka: 69.3 Markkinointi. Kauppa
Kansalliskirjaston asiasanat: tapahtumatuotanto, yleisötilaisuudet, tapahtumat, suunnittelu, järjestäminen, asiakkaat, organisaatiot, markkinointiviestintä, markkinointi, tapahtumamarkkinointi, sidosryhmät
Avainsanat: markkinointiviestintä, tapahtumajärjestäminen, tapahtumatuotanto
Tapahtuma on tilaisuus on tapahtumanjärjestäjän käsikirja. Kirjassa käsitellään tapahtumamarkkinointia laajasti ja pohditaan esimerkiksi sitä, miten tapahtumia voidaan hyödyntää paremmin organisaatioiden markkinointiviestinnässä.

Kirja toimii monipuolisena työkalupakkina onnistuneen, tavoitteellisen tapahtuman suunnitteluun ja toteuttamiseen. Muun muassa tapahtumaprosessin kulku ja vastuuhenkilöiden tehtävät käydään läpi, ja esimerkiksi tapahtumaisännän roolia ja merkitystä tarkastellaan perusteellisesti.

Kirjan viidennessä, päivitetyssä laitoksessa on laajennettu erityisesti sosiaalisen median hyödyntämismahdollisuuksia tapahtumien suunnittelussa ja toteuttamisessa. Lisäksi keskitytään tapahtumien tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden mittaamiseen sekä siihen, miten tapahtumilla voidaan tuottaa osallistujille jokin oppimiskokemus tai elämys.


Suosittelemme myös näitä kirjoja: